Reklamace/vrácení zboží
Jak na reklamaci
Co když?
Ejhle, tohle jsem si nepředstavoval/a... Záclona dorazila v jiné barvě, přehoz má vadu, potah nesedí...
Nic se neděje – vyplňte nám jeden z níže uvedených formulářů a naše kolegyně z péče o zákazníky se vám brzy ozve a pomůže vše vyřešit. 😊
Pokud vracíte zboží z více objednávek, prosíme o vyplnění formuláře ke každé zvlášť, přiložte potřebné informace do balíčku a vše můžete poslat zpět v jedné zásilce.
Výměna zboží není možná – doporučujeme původní zboží vrátit (dostanete zpět i poštovné) a rovnou si objednat to, co opravdu chcete.
Do formuláře pro vratku nebo reklamaci nezapomeňte uvést číslo účtu, kam vám máme vrátit peníze.
Na vrácení zboží máte 30 dní a vrácení je u nás zcela ZDARMA!
Ještě tři malé prosby:
- Zatím nic neposílejte! Po vyplnění formuláře vás kontaktujeme a domluvíme další postup nebo kompenzaci.
- Pokud se přesto rozhodnete zboží odeslat hned, připojte do balíčku číslo objednávky, jméno a kontakt.
- Zboží posílejte vždy čisté.
Vratka
Vyplňte, pokud si přejete zboží vrátit a dostat zpět peníze. Vracet je možné pouze celé kusy (např. celé povlečení, závěsy nad 1 metr). Pokud je problém v kvalitě, barvě nebo jde o záměnu, použijte prosím formulář pro reklamaci.
Vrátit objednávku