Powered by Smartsupp

Reklamace/vrácení zboží

Jak na reklamaci

Co když?

Ejhle, tohle jsem si nepředstavoval/a... Záclona dorazila v jiné barvě, přehoz má vadu, potah nesedí...

Nic se neděje – vyplňte nám jeden z níže uvedených formulářů a naše kolegyně z péče o zákazníky se vám brzy ozve a pomůže vše vyřešit. 😊

Pokud vracíte zboží z více objednávek, prosíme o vyplnění formuláře ke každé zvlášť, přiložte potřebné informace do balíčku a vše můžete poslat zpět v jedné zásilce.

Výměna zboží není možná – doporučujeme původní zboží vrátit (dostanete zpět i poštovné) a rovnou si objednat to, co opravdu chcete.

Do formuláře pro vratku nebo reklamaci nezapomeňte uvést číslo účtu, kam vám máme vrátit peníze.

Na vrácení zboží máte 30 dní a vrácení je u nás zcela ZDARMA!

Ještě tři malé prosby:

  • Zatím nic neposílejte! Po vyplnění formuláře vás kontaktujeme a domluvíme další postup nebo kompenzaci.
  • Pokud se přesto rozhodnete zboží odeslat hned, připojte do balíčku číslo objednávky, jméno a kontakt.
  • Zboží posílejte vždy čisté.

Vratka

Vyplňte, pokud si přejete zboží vrátit a dostat zpět peníze. Vracet je možné pouze celé kusy (např. celé povlečení, závěsy nad 1 metr). Pokud je problém v kvalitě, barvě nebo jde o záměnu, použijte prosím formulář pro reklamaci.

Vrátit objednávku

Reklamace

Vyplňte v případě, že jsme zaslali zboží neodpovídající vaší objednávce (např. jiná barva, rozměr, vzor, kus chybí, výrobní vada nebo záměna).

<div id="retino-portal-60a8" data-company-id="6668837e-52f6-4593-ab6a-8bad945386ba" data-language="cs" data-base-url="https://app.retino.com" data-form-ids=""></div>
<p>
<script type="text/javascript" id="retino-embedded-form-script">  (function(r,e,t,i,n,o){n=e.createElement(t);n.src=i;n.async=true;o=e.getElementsByTagName(t)[0];o.parentNode.insertBefore(n,o)})(window,document,'script','https://cdn.retino.com/embeddedFormInjector.js')</script>
</p>

Co je u nás nového

x

nadpis

obsah

nadpis

obsah

nadpis

obsah